piątek, 21 czerwca 2013

Can nobody hear me ? + małe zakupy.

Witajcie kochani. ;) Ostatnio będąc w szkole standardowo na przerwach wyciągnęłam telefon, włożyłam słuchawki i słuchałam przeróżnych rzeczy kiedy pojawiła się piosenka Imagine Dragons ' Hear me'. Zaczęłam zastanawiać się nad sensem słów które zawarte są w tytule posta i w jej refrenie. Nie jestem pewnie jedyną osobą która czasami chce krzyczeć ze złości, ma w sobie masę negatywnych emocji, żalu, smutku, nienawiści, albo woła o pomoc bo coś ją przerasta, ale nikt jej nie słyszy. Tyle ludzi obok, każdy zajęty sobą, każdy chcący pozostać indywidualnością, wyróżniającą się jednostką zawsze jednak tworzący jakąś grupę. Siedzisz obok nich, patrzysz, jesteś dokładnie w tym samym miejscu, o tym samym czasie a jakby zupełnie gdzie indziej. Jest Ci źle, chowasz to w sobie, ale podświadomie chcesz żeby ktoś wyciągnął do Ciebie rękę, gdzieś tam jest w Tobie pragnienie zainteresowania, ale nikogo nie ma, nikt nie rozumie, nie był na Twoim miejscu. Nikt nie zastanawia się jak się czujesz, bo zajęty jest sobą i swoimi sprawami. I wtedy zadajesz sobie pytanie : Can nobody hear me ? Twój humor jest jeszcze gorszy, Twoja samoocena spada, nie dajesz sobie rady, nie widzisz sensu, czujesz, że nie pasujesz do tego świata, bo jesteś inny. Ale pamiętaj, że inny nie oznacza gorszy ! Zacznij w siebie wierzyć, zacznij brać za siebie odpowiedzialność, zacznij zauważać pozytywy a nawet jeśli pojawia się jakaś przeszkoda na Twojej drodze nie uciekaj, nie bądź obojętny tylko racjonalnie pomyśl co możesz zrobić i walcz. Nie musisz wygrać, nie musisz za pierwszym razem odnieś sukcesu, ale musisz wiedzieć że zrobiłeś wszystko co w Twojej mocy aby dojść do celu. Daj sobie czas i nie wymagaj za dużo. Uwierz w siebie i działaj.

Jestem podekscytowana jutrzejszym dnie, trening z E. Chodakowską, późniejszym spacerem po starówce, mini koncertem Meli Koteluk i czasem spędzonym z najbliższą mi osobą. Nie mogę się doczekać. <3 Dołączam Wam zdjęcie z moimi mini zakupami z wczoraj i życzę miłej nocy i udanego weekendu. :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz