poniedziałek, 10 czerwca 2013

Nazwa bloga.

Witajcie kochani ;) Dzisiaj chciałam napisać kilka słów o tym, dlaczego taka a nie inna nazwa bloga. Długo zastanawiałam się nad tym dlaczego ludzie mają tak ogromną tendencje do narzekania. Dlaczego zamiast skupić się na pozytywach, na tym co dobre i co sprawia, że na ich twarzach pojawia się uśmiech wciąż wyszukują problemów i nie są w stanie cieszyć się z tych małych rzeczy. Może tak jest łatwiej ? Może łatwiej jest usiąść na tyłku za przeproszeniem i użalać się nad sobą, aniżeli wstać i walczyć mimo porażek, przeciwności mimo wszystko ? Zdałam sobie sprawę, że wszystko zależy od Nas. Jesteśmy ludźmi, mamy masę możliwości, masę drzwi, które stoją przed Nami otworem a i tak wciąż nie jest tak jak być powinno, wciąż coś jest nie tak a my nie jesteśmy w pełni szczęśliwi. Stawiamy sobie za duże cele, wymagamy za dużo  a kiedy w krótkim czasie nie jesteśmy w stanie tego osiągnąć poddajemy się,ale nie o tym teraz. Chodzi mi o to, że wcześniej moja postawa była podobna do tej opisanej wyżej, siedziałam i wyszukiwałam co raz to nowych problemów, znajdowałam tysiące wymówek i potrafiłam ostudzić optymizm każdego kto znalazł się obok mnie. Z czasem jednak zauważyłam, że to bez sensu. To Ty jesteś odpowiedzialny za to jak będzie wyglądało Twoje życie. To Ty jesteś odpowiedzialny za to czy spełnisz swoje marzenia i czy w końcu będziesz z siebie zadowolony. Przestań zwalać na innych, przestań usprawiedliwiać się sytuacją w domu, brakiem funduszy na rozwój zainteresowań, przestań w końcu szukać winnych. Weź się w garść i zdaj sobie sprawę, że wszystko zależy od Ciebie. To Twój wybór. To Twój wybór czy chcąc wyglądać lepiej pójdziesz ćwiczyć czy nadal będziesz siedziała na kanapie przed telewizorem. To Twój wybór czy chcąc polepszyć np znajomość języków weźmiesz książkę i zaczniesz powtarzać materiał czy będziesz mówić że nie masz możliwości, kasy itd. To Twój wybór czy wstaniesz i z optymizmem powiesz ' Tak to będzie dobry dzień ' i dasz mu w ogóle szanse czy będziesz od rana w złym humorze i skreślisz każdą okazję na dodatkowy uśmiech.

Dziennik : 

Dzisiejszy dzień zdecydowanie na plus. Tylko dwie lekcje z racji święta szkoły, później park, słuchawki, Florence and the machine i Bukowski, następnie zakupy spożywcze, ćwiczenia, obiad i nauka.

Dzisiejsza aktywność: Turbo spalanie E. Chodakowskiej, 8 min abs, 2 x 6 min brazylijskie pośladki E. Chodakowskiej, rozciąganie, uda.

Dzisiaj to chyba na tyle. Do następnego ;)

5 komentarzy:

  1. Co cwiczysz na uda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.youtube.com/watch?v=kJyZhOJ2Tag
      http://www.youtube.com/watch?v=Q7I0GksqL-4

      Tutaj są dwa filmiki razem wychodzi coś ok 8 minut do tego jeszcze wkładam poduszkę pomiędzy nogi na wysokości kolana ściskam kilka sekund puszczam i tak kilkanaście razy ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0Agi27oDJdvAOdHJhY3VFdjhpd3UyX1RwQ2NZQ2ZXRUE#gid=5

      Różnie :) ostatnio niewiele bo mam sesje i licencjat, ale dam sobie przyjemny wycisk już wkrótce <3

      Usuń