niedziela, 9 czerwca 2013

Początek.

Witajcie kochani :) Jest to mój pierwszy post, który będzie pewnego rodzaju wstępem, w którym postaram się powiedzieć kilka słów o tym jaki charakter będzie miał ten blog i po co w ogóle go założyłam. Głównym tematem będzie na pewno zdrowe, racjonalne odżywianie oraz ćwiczenia. Od jakiegoś czasu pracuję już nad swoim ciałem, a teraz w końcu z pomocą właśnie tego miejsca chcę wyznaczać sobie kolejne cele i dążyć do nich uparcie. Uważam bowiem, że jest to jedna z najważniejszych rzeczy w życiu człowieka, robić coś co się kocha, realizować się i spełniać swoje marzenia. To daje Nam siłę i motywację do dalszej walki. Jestem typem człowieka, a właściwie chcę się Nim stać, który nie marnuje czasu, a z życia bierze garściami. Mamy je tylko jedno i bez wątpienia chce je wykorzystać jak najlepiej. Dlatego też blog ten będzie miejscem walki. Walki ze sobą, z własnymi słabościami, z ciągłymi wymówkami. Będzie miejscem pozytywnej energii, motywacji i tysiąca endorfin po każdym treningu. Będzie miejscem stawiania małych kroczków, które w końcu przybliżą mnie do bycia najlepszą wersją samej siebie. Na zdjęciu które dodałam chciałam umieścić to o czym ten blog będzie, kawałek mnie - brzuch i nogi symbolizujące walkę ze zbędnymi centymetrami, miłość do aktywności fizycznej i ostatnio co raz bardziej do biegania. Książka, której nie mogło tutaj zabraknąć, gdyż jest dużym pożeraczem mojego czasu i czasami mogą się pojawić jakieś recenzje, opinie czy spostrzeżenia co do wybranej pozycji i jakieś mini stylizację czyli to jak wyglądam,w  co się ubieram itd. Nie liczę na masę komentarzy i obserwatorów choć miło wspierać się wzajemnie, jednak zdecydowanie bardziej traktuje to jako swój osobisty dziennik, który może nie tylko pomoże mi, ale kogoś również zainspiruje. Do następnego ;)

7 komentarzy:

  1. ja chętnie będę czytać :) / kurczaczeq

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytam Cię już od bardzo dawna.
    Jestes bardzo inteligentną i dojrzałą jak na swój wiek osobą. Nie daj sie przytłoczyć rzeczywistosci i presji na bycie wieszakiem. Już osiągnęłaś sukces. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytam Cię długo i będe czytała dalej. Bądź optymistką, tak jak zawsze. Pamiętaj że masz nas, my Cię nie zostawimy.

    OdpowiedzUsuń
  4. hej, ja odeszłam z photobloga właśnie z powodu tych strasznych postów, dziewczyn, które prawie nic nei jadły i czuły obrzydzenie do siebie... czułam, że wróci stare myślenie więc odeszłam i decyzji nie żałuję.
    Widziałam Twój post na phbl i wpadłam poczytać. Myślę, że będę wpadać częściej - dodaje do obserwowanych :)

    Trzymkaj się!

    PS. usuń CAPTCHA w ustawieniach bloga - to troche uciążliwe :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem dość mocno związana z photoblogiem ale postanowiłam się trochę odciąć i wpadł pomysł założenia bloga ;) Dziękuję bardzo i również trzymam kciuki ;)

      Przeczytałam w necie mniej więcej o co chodzi, ale za nic w świecie nie wiem jak to usunąć, szukałam w ustawieniach ale albo jestem ślepa albo to się tak sprytnie ukryło ;D Możesz mi powiedzieć jak się tego pozbyć ?;p

      Usuń
    2. Jasne :D
      Wchodzisz w bloggera, w swój blog i po lewej masz menu (ale to już pewnie wiesz). Ustawienia --> posty i komentarze --> włącz weryfikacje obrazkową: NIE

      :D

      Usuń
    3. ooo widzę, że już sobie poradziłaś xd

      Usuń