sobota, 29 czerwca 2013

Uwierz w siebie, doceń to co masz, walcz o to czego pragniesz.

Witajcie kochani ;) Dzisiaj chciałabym się z Wami podzielić czymś w co tak naprawdę nadal nie mogę uwierzyć. Czuję, że w końcu robię coś co zawsze chciałam, czuję, że w końcu wzięłam sprawy w swoje ręce i spełniam swoje marzenia. Sobotni trening z Ewą Chodakowską, 4 godzinne spotkanie osób którzy lubią podróże, którzy lubią odkrywać, poznawać, których dzieli pasja, a na końcu coś, z czego jestem niesamowicie dumna. Dokładnie za tydzień wraz z moją przyjaciółką pokonamy stopem 500 km, w drodze na Slot Art Festiwal, będziemy uczestniczyć w różnego rodzaju warsztatach, w nocy bawić się podczas koncertów a nad ranem zasypiać w namiotach wracając myślami do minionego dnia, śmiejąc się i nie mogąc uwierzyć w to, że tam jesteśmy. Gdyby ktoś powiedziałby mi miesiąc temu, że w tak krótkim czasie poczuje się tak dobrze ze sobą, że poczuje, że w końcu jestem tam gdzie powinnam i robię coś żeby być z siebie zadowolona, nie uwierzyłabym. Pamiętajcie, proszę, że jeśli się chce to można wszystko i że na coś czego pragniemy musimy zapracować. To nie jest tak, że nie boję się jechać stopem, że nie musiałam przebyć miliona rozmów z mamą, że dostanie się na SAF było proste, że nie wysyłałyśmy do nich zgłoszeń na wolontariat z nadzieją, że się uda, że nie próbowałyśmy mimo wszystko. Robiłyśmy wszystko co możemy, żeby nasze marzenia się spełniły, nawet jeśli dla kogoś to co dla Nas jest pragnieniem, coś o co walczymy, jest niczym. Nikt nie powinien odbierać Nam radości z Naszych marzeń czy sukcesów. Nikt nie ma do tego prawa ! To Twoje życie. Nie wchodź w te cholerne schematy, nie podporządkowuj się ciągle przyjętym szablonom, nie pozwól żeby inny decydowali o tym jak wygląda Twoja podróż, zwana życiem. Nie pozwól na to, żeby Twoja radość czy zadowolenie z siebie zostało zachwiane przez ludzi, których nie widzą niczego poza czubkiem własnego nosa, siedzą za przeproszeniem na dupie i potrafią tylko narzekać. Postaw sobie jakiś cel i dąż do niego wytrwale, a jeśli pojawi się okazja, jakakolwiek która przybliży Cię do spełniania siebie korzystaj z niej w stu procentach i bierz z życia garściami, bo życie mamy tylko jedno.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz